Visa ett inlägg
Oläst 2008-08-15, 14:58 #4
Magnus_A Magnus_A är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 2 604
Magnus_A Magnus_A är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 2 604
Ingen ide att dra in ett inkassobolag nu, när du fått tydliga signaler om att företaget inte går att kontakta eller att de inte tänker betala. Det betyder bara ökade kostnader för dig, eftersom du får betala inkassokostnaderna till företaget om de inte betalar.

Många, inklusive undertecknad, betalar allt som går på 30 dagar istället för vad folk nu hittar på. Så det kan vara en enkel fråga.
Men om du inte får kontakt med din kund och telefonnumren inte fungerar är det ett tecken på att något är på tok.
Att gå till KF tio dagar efter förfallodag och bara 31 dagar efter att fakturan skickats verkar lite överjobbat, men att telefonnumren slutat fungera är en klar varningssignal.
Magnus_A är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat