Visa ett inlägg
Oläst 2008-08-14, 16:53 #35
Finnmeras avatar
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: May 2005
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare
Finnmeras avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Ursprungligen postat av klein
Citat:
Ursprungligen postat av StefanBergfeldt
SEO-företag kan absolut vara bra. Naturligtvis vore det bra om PR-byrån gjorde detta, men att säga att man ska göra allt själv fungerar inte.

Jag programmerar webbsidan. Jag gör det enligt standard och med tillgänglighet i åtanke. Jag får hjälp med hur den interna länkningen ska se ut, och jag får hjälp med att skapa inlänkar med relevanta ankartexter. Tyvärr har jag fått göra sökordsanalysen själv.

Jag förlitar mig på en grafiker för att göra grafiken, och jag blandar mig inte i vare sig grafikerns jobb, eller elektronikingengörens jobb. Om var och en sköter det han eller hon är bäst på, så blir resultatet riktigt bra.
Det är skillnaden , att SEO:a en hemsida är inte särskilt märkvärdigt. Det är handlar mer om att bygga upo instrastruktur som leverar länkkraft. Därav kan vilken programmerare som helst göra jobbet.

En del yrkesroller kan rationalisera bort, SJ behöver inte bromsare eller eldare på sina tåg längre. Sajt ägare kommer inte behöver SEO:are om man gör rätt från början, man behöver en "länk" mäklare ...
SJ behöver spårvägar som leder resenärerna rätt dock
Finnmera är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat