Citat:
Ursprungligen postat av fenrik
Jag hoppade på trygg e-handels erbjudande, mest för att se om jag skulle få någon positiv respons från kunderna. Det kostar 2500kr och det tycker jag det kan vara värt om det genererar några extra kunder varje månad. Däremot så fungerar inte ens deras e-postadresser när jag försöker svara på deras mail. Då blir jag helt klart fundersam, ännu har jag inte heller sett någon annan hemsida som har fått sin butik certifierad. Så just nu måste jag säga att det hela känns lite ananas.
Någon annan som har bättre att berätta om dem?
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lindahl
Blev godkänd idag. Nu återstår det bara att se om det ger något.
|
Lite uppdatering i tråden önskas. hoppas på er som läser denna. Kan uppdatera mitt inlägg ovan. Jag har mottagit fakturor från Trygg E-handel vid två tillfällen för att min certifiering skall påbörjas. Jag har båda gånger givit till svar att jag först vill ha svar på mina frågor kring två punkter i kravlistan.
*suckar* jag har fortfarande inte fått svar, närmare 7 månader senare, självklart har jag inte heller betala någon faktura.
Det jag efterfrågar, från t.ex Lindahl, har du märkt av någon respons, positiv som negativ. Från kunder eller kollegor?