Citat:
Nu har detta gått för långt..
|
- Totally agree! Jag sa från första stund att jag ansåg att ni skulle skärpa till er - det var du som undrade vad jag snackade om..remember?
Citat:
Jag slutade på Getupdated i Mars 2008 för att jobba på heltid med GSYS. När jag sedan behövde en kontorsplats så hyrde jag in mig på kungsgatan 24.
|
- Så du var alltså anställd hos GU under tiden ni på Gsys snappade åt personerna på listan under oktober -07 till mars -08, bra då fick jag det klart för mig.
Citat:
Gällande LN group så har dom inget med detta att göra. De var delägare i GSYS fram till 2006 då vi jobbade med TV-informationssystem till Skolor. LN group sitter inte i dessa lokaler.
|
- Det kan förstås stämma, jag antog bara att det var det 4:e bolaget som Kaneteg paratade om på adressen, då ni delar boxadress och att AN registrerat 88 av domänerna på Gsys-listan.
Citat:
Enligt tidigare inlägg så sitter jag även med i styrelsen för STEJ. Det är gammla kollegor och vänner till mig som har startat det bolaget. Att bolaget har en c/o adress i tullinge är inget konstigare än att Stefan och hans Sambo bor där.
Stefans sambo jobbar på Getupdated.
|
- Visst kan det vara sammanträffanden - men väldigt GU-specifika sådana..ett av många! Som att det går inlänkar från vissa ur listan "spambloggsidor" till samma bolags hemsida, från domäner vars registrant (från listan) fortfarande jobbar på GU ..umm
Citat:
Jag har självklart privata kompisar på Getupdated eftersom det är ett bolag med över 300 anställda men jag eller GSYS har inget med Getupdated att göra.
|
- Inte mer än att det skumma som sker/skett råkar komma från GU´s grundare och vVD´s lokaler menar du? Och att du sitter tillsammans med RoM som är Återförsäljare (Subregistrar?) till GU. Och att du som företrädare för GU´s vVDs bolag beställer IP-nät,
(vars användning jag inte berört alls).