Visa ett inlägg
Oläst 2004-09-20, 14:46 #14
Sigurds avatar
Sigurd Sigurd är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2004
Sigurd Sigurd är inte uppkopplad
Medlem
Sigurds avatar

Reg.datum: Apr 2004
Jag känner inte att jag skulle välja er om jag behövde hjälp med någon webbsida.

1. sidan är alldeles för liten storleksmässigt (som någon skrev innan så är det väldigt 90-tal över det hela).
2. sätt aldrig ut några priser på någonting. det kan sluta med att du har lurat dig själv.
3. är ni professionella? kan ni göra "allt"? om ni är det, skriv det då! Tveka inte på era kunskaper, få ut det till folket... NI ÄR BÄST!
4. på startsidan har ni nyheter som handlar om just ERAN sida. publicera istället nyheter om olika jobb etc. ni har fått. det intresserar de eventuella kunderna mer.
5. vad är det för företagsform? organisationsnummer?
6. under eran projekt-sida står det att ni har valt att inte lägga ut några bilder blablabla. antingen så lägger ni ut information om era tidigare jobb eller så tar ni bort projektavdelningen helt. kan ses som oproffsigt.
7. två arbetsdagar för att få ett svar på sitt mail? kanske lite mycket... om det verkligen tar så lång tid så tycker jag att ni ska strunta i att säga det.
8. större text skulle inte vara fel. sitter man på 1600x1200 ++ så kan det vara lite svårt att tyda texten.
9. den validerar inte. ett typiskt svar på att ni inte lägger tillräckligt mycket tid och kunskaper på det ni gör. (man validerar sidan hos w3 för att se om ert sätt att använda html och css på är rätt)

tycker ni ska reflektera över detta. mycket av det ovan stämmer bra också.
Sigurd är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat