Citat:
Ursprungligen postat av victor-
Citat:
Ursprungligen postat av expression
IIS visar att de är stabila. Tack vare Peter och stark utredningsvilja av IIS har dessa nu stängts av Väldigt bra Vill ge Peter samt IIS ett stort tack. Nu kommer vi få en mer seriös bransch, vilket gör att inte vem som helst kan börja registrera och vara oseriös.
Bakom det hela står det ändå stora företag, som på sistone inte varit allt för seriösa samt visat på stora förluster. Finns inget mer att säga, ni är körda boys Gemensam tala, loggar, listor, inget hjälper This is Sweden boys, not Cypern.
|
Ursäkta. Jag har inte som avsikt att svara på frågor här, vill ni ställa frågor ang. detta får ni kontakta Rickard på antingen [email protected], eller hans telefonnummer som står under kontaktsidan på www.gsys.se.
Däremot tyckte jag att denna kommentaren var väldigt stötande, det låter nämnligen som det du sa var: Sanningen spelar ingen roll, detta är Sverige, ni åker dit för vår underhållning. Jag hoppas att det inte var så du menade det dock.
|
Absolut inte så menat, men det är dessvärre delvis klockrent vad ni har hållt på med. Anklagar dig dock inte, men får ändå ha mina egna åsikter

Önskar dig lycka till, och att du inte åker dit, om det verkligen är så att ni har varit seriösa under hela er registrartid.