Ämne: Krig Iran
Visa ett inlägg
Oläst 2008-08-11, 05:09 #103
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jan 2004
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Originally posted by Isak@Aug 11 2008, 04:58
Citat:
Lita på DN.se eller expressen, som är pro-israel. Tycker jag är en sund inställning
Det kan du mkt väl ha rätt i. Lovar att förska balansera det med lite Iransk statstv och foruminlägg från dig. Du har också fel om du tror att man måste vara speciellt pro-israelisk bara för att man inte håller med om din förenklade världsbild att allt är självklart och att alla araber goda och alla judar onda. Mina största sympatier går absolut till Palestinier som lider mest f.n.

Har ont i fingrarna av allt skrivande så avslutar från min sida här.
Klart man ej behöver hålla med mig. Det går dock inte ignorera faktan och statistiken som jag angivit här på WN.
Hittills vad har vi sett som talar för Israel här? Ärligt talat kan jag inte komma på 1 sak, men jag är lite trött nu. Kanske finns 1 argument någonstans för israel. Men inte vad jag minns. Jag har inte angivit någon källa från en tidning. Visst, CNN skrev en artikel om studien som brittiska läkare gjort, men från den artikeln kan du googla direkt till källan. Dom hade mer eller mindre enbart gjort en liten notis.

Man ska inte blanda ihop judar och zionister. Zionister behöver ej vara judar utan kan vara kristna m.fl.
Samtidigt behöver ej judar vara zionister (för israel). Finns flera som är emot. Många pratar om att Iran skulle vilja avrätta
judar. Komiskt nog efter Israel i mellanöstern, bor det mest judar i Iran. FAUX News har inte rätt trots allt...

Palestinierna har lidit mest, sen libaneserna.
Johan H är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat