Citat:
Därför att ingen annan stöder dom och att dom är omringade av länder som har sitt primära mål i livet att krossa Israel.
Nu tror du säkert att jag håller på Israel va? Då kan jag tala om, att jag helst skulle se hela mellanöstern omgjord till parkeringsplats, inklusive Israel.
Det kommer nämligen ALDRIG bli fred i den regionen med så många idioter på ett och samma ställe. Nu menar jag inte att man skulle döda folket i mellanöstern. Flytta dom istället till någon avlägsen ö i stilla havet.
|
Är ju fler idioter i USA än hela mellanöstern tillsammans. Nu är väl knappast USA för Israel enbart för att ingen annan hjälper Israel.
AIPAC är en stor anledning. Sen har EU gjort mycket för Israel också. Men se ovan vad jag citera. Folk gillar ej hamas och hezbollah
för att dom ej erkänner staten israel. Vem som helst, googla, ring runt. Hitta svaret på denna fråga; Sen när har ett israeliskt parti någonsin erkänt staten palestinien enligt deras internationella gränser?
Krossa Israel? Inte så konstigt, när man ockuperar deras länder, förstör deras hem och sen bygger israeliska bosättningar och på detta en mur runt det hela, allt som strider mot internationella lagar enligt world court. Vad skulle du själv göra? Finns en mycket bra video om just detta på youtube om israelkonflikten med libanon med norman finkelstein (god bless you over and over)!
Norman Finkelstein: I totally agree. I am not telling you what to do with your lives, and if you’d rather live crawling on your feet, I could respect that. I could respect that. People want to live. How can I deny you that right? But then, how can I not respect those who say they would rather die on their feet? How can I not respect that?