Citat:
Originally posted by Sulle@Aug 10 2008, 05:08
hur många dog i irakkriget? Vad har hänt sedan usa har kommit in i irak? bara kaos och hundratusentals döda människor.. Nära att ett inbördeskrig bryter ut där också. BUSH JÄVELN GICK IN I IRAK UTAN FN-STÖD, och ändå så sitter vissa här och försvarar usa. jag blir fan inte klok på detta. Bush är helt jävla dum i huvudet och är det någon som fuc**ng ska halshuggas är det han. VART ÄR USAMA BIN LADEN SOM förfan skulle hitta för 5 år sen av usa??????? och så skulle Usa in i afghanistan och förstöra för dom också.. vet ni hur många jävla civila människor som dör varje dag pga USA's dumma regering.. Och så ska dom stödja israel också. SMART USA, låt ISRAEL DÖDA FLER CIVILA MÄNNISKOR OCH GE DOM MER PENGAR TILL VAPEN. JUST NU SÄGER JAG BARA HOPPAS AL QAIDA OCH HIZBOLLAH DÖDAR FLER AMERIKANER ÄN VAD AMERIKANERNA DÖDAR CIVILA OCH OSKYLDIGA MÄNNISKOR!!!!!!!!!!!!!
|
Citat:
hur många dog i irakkriget?
|
Det får du veta när det är över.
Det närmaste du kan komma till riktiga och tillförlitliga uppgifer är på dessa sidor"
http://www.iraqbodycount.org/database/
http://icasualties.org/oif/
Citat:
Vad har hänt sedan usa har kommit in i irak? bara kaos och hundratusentals döda människor..
|
Se länkar ovan för bättre statistik än det du har läst i de konspiratoriska USA-hatar-forumen.
Citat:
Nära att ett inbördeskrig bryter ut där också.
|
Nära?? Iraqierna dödar ju varandra till höger och vänster. Det är inbördeskrig i mina ögon.
Citat:
Bush är helt jävla dum i huvudet
|
Håller helt med.
Citat:
och är det någon som fuc**ng ska halshuggas är det han.
|
Moget.
Citat:
VART ÄR USAMA BIN LADEN SOM förfan skulle hitta för 5 år sen av usa???????
|
USA vet vart Bin Laden finns. Problemet är att han befinner sig i oigenomtränglig terräng på Pakistanst mark. Ska dom ta honom där så betyder det att dom startar ett nytt krig mot Pakistan.
Citat:
och så skulle Usa in i afghanistan och förstöra för dom också..
|
Låter som du tror att USA gick in i Irak före Afghanistan?
Citat:
Vet ni hur många jävla civila människor som dör varje dag pga USA's dumma regering..
|
Vet DU hur många som har dött i Irak p.g.a. hjärntvättade idioter som tror att dom kommer till himeln tillsammans med 7 oskulder om dom spränger sig själva i luften?
Citat:
Och så ska dom stödja israel också. SMART USA,
|
Därför att ingen annan stöder dom och att dom är omringade av länder som har sitt primära mål i livet att krossa Israel.
Nu tror du säkert att jag håller på Israel va? Då kan jag tala om, att jag helst skulle se hela mellanöstern omgjord till parkeringsplats, inklusive Israel.
Det kommer nämligen ALDRIG bli fred i den regionen med så många idioter på ett och samma ställe. Nu menar jag inte att man skulle döda folket i mellanöstern. Flytta dom istället till någon avlägsen ö i stilla havet.
Citat:
låt ISRAEL DÖDA FLER CIVILA MÄNNISKOR OCH GE DOM MER PENGAR TILL VAPEN. JUST NU SÄGER JAG BARA HOPPAS AL QAIDA OCH HIZBOLLAH DÖDAR FLER AMERIKANER ÄN VAD AMERIKANERNA DÖDAR CIVILA OCH OSKYLDIGA MÄNNISKOR!!!!!!!!!!!!!
|
Låter som ett utalande från någon i länderna runt Israel.