Citat:
Eftersom det nu rör sig om en pokersida så har du troligtvis rätt i det här fallet. Jag kan tänka mig att det är svårt att få trafik till en pokersida.
|
Vill inte hålla med där. Vi ser att det är ganska enkelt att få besökare på en pokersida. Du får bara klura lite på marknadsföringen. Sedan
Citat:
Vi hade tänkt sälja vårt eget annonsutrymme och inte använda oss av en "mellanhand", varför? För att jag har fått för mig att "Affiliate" annonsering enbart säljer "cost/click" eller "cost/lead" och då är det väldigt svårt att tjäna pengar. Eller har jag helt fel?
|
Tycker jag du bör satsa på leads och klick. Får du upp en sida med ett lite annorlunda pokerspel skall du helt klart använda affiliate tjänster från andra poker sidor. Spelmarknaden är stor i Sverige. Det sitter massor med människor och spelar online. Vi har många som kontaktar vår support
http://www.drivrutiner.net för att de har problem med routrar eller hårdvara när de spelar.
Jag har sett siffror på hur mycket det svenska folket spelar för och det är miljard belopp. Nej detta kan vara en bra inkomstkälla om du bara sätter upp sidan ordentligt. Jag menar så att de som spelar inte får en krasch efter att ha satsat pengar. Samtidigt som du använder en duktig marknadsföring.