|
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Oct 2004
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Oct 2004
|
Hej Glenn,
”Men här på WN vill höra om andra har fått samma brev?
Eller försöker man kanske göra sig av med vissa utvalda annonsörer?”
Mike är ansvarig för att utvärdera alla program och för program som inte är lönsamma för oss eller för annonsören så krävs det åtgärder och för oss så innebär det kostnader som vi måste ha täckning för. Vi har sedan januari 2007 tagit ut en fast ersättning för att få tillgång till tjänsten, det finns dock en del annonsörer som inte har haft denna avgift knuten till sin tjänst då deras avtal skrevs före denna period, i dessa fall är alternativet att antingen betala en fast ersättning och genomföra åtgärder för att öka konverteringarna eller att avsluta det. Detta valet är givetvis helt upp till annonsören.
Jag kan inte diskutera en kund mer i detalj på ett öppet forum, jag föreslår att du ringer Mike och pratar med honom om du har några ytterligare frågor gällande ditt ärende. Jag tror dock att en del av förvirring kommer av att du har två annonsörskonton hos Affiliator varav Mike’s kontakt gällde det ena programmet du driver via oss. Som jag förstod det skickade han tidigare idag under morgonen ett klargörande till dig.
Detta steg är ett av många som kommer att genomföras för att öka kvaliteten hos Affiliator. Nya och tydligare rutiner ska öka transparensen och kvaliteten av vår tjänst vilket kommer att gynna alla parter i slutändan.
Med vänlig hälsning Jimmie
|