Citat:
Ursprungligen postat av Samben
Citat:
Originally posted by -Eddan@Aug 5 2008, 20:15
Citat:
Ursprungligen postat av clonix
betala 30 k för den där sidan och du kan känna dig rätt lurad
Det finns inget speciellt med den sidan...den är inte ens snygg ur designsynpunkt.
Känns som någon tagit en kopp kaffe och under tiden kopierat Blocket.
|
Exkat 30k vill jag inte betala heller, att det är en kopia märker jag ju, eftersom det finns 3 st hemsidor med samma upplägg.
Det jag vet är att den sidan som jag var intresserad av, hade alla betalalternativ SMS, KORT, TELE. mm..
alltså bara att sätta igång så att säga.
Men OM jag skulle köpa den, ska man då erbjuda 5k eller?
//Eddan
|
Ett bud kan du forma efter en mängd olika faktorer, utan riktig fakta är det svårt för oss att ge dig en bra lösning. Ge oss faktan så ger vi dig lösningen, easy as that.
|
De fakta jag har är dessa (som jag har fått på mail av killen som säljer den.
"Fakta: en Internetbaserad komplett fullt fungerande system med alla betalningsätt, kontokort, bankgiro, sms, Hela systemet är webbaserat vilket gör att det går att driva från vilken dator som helst i världen. Hela platformen säljes. Teknisk assistans kan ordnas vid försäljning. Tjänsten är utvecklad i PHP o MYSQL. Med full rätt att ändra i källkoden. Databasen är av hög kvalité, manuell granskning har gjorts av samtliga programerare.Återkom gärna med fler frågor eller om stort intresse finns, kan vi boka en tid för full genomgång i Stockholm. Som det står är koden fri för alla möjliga ändringar lika så design. "
Ingen statistik på besök
//Eddan