Citat:
Originally posted by Admin+Mar 14 2003, 10:01 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Admin @ Mar 14 2003, 10:01 PM) <!--QuoteBegin--Viktor@Mar 14 2003, 09:47 PM
Måste vara få sidor med väldigt dålig status du "tävlar" med då. Eftersom du endast har sex i googles pagerank.
|
Endast PR6 ?
Din egen sida har PR5 och som googles algo är uppbyggd så borde det vara enklare att få hög PR på en sida som din Viktor, ditt keywork är ju ett bland det mest länkade!?
PR6 anser jag vara mycket bra för en sida i den branschen!
Edit: Bra PR måste man ställa mot den PR dom dmoz och google har i den specifika kategorin i directory't, detta kan innebära att PR4 är mycket bra för en svensk sida.
Admin [/b][/quote]
Visst har du rätt. Ligger han högst upp finns det ingen anledning att ha högre. Jag ligger själv där jag vill (sök mp3 på svenska). Har varit uppe i 7 på mp3.nu men har tyvärr tappat. Anledningen är att många svenska mp3-sidor som länkat till mig tyvärr har gått i graven vilket även Google har lagt märke till.
Allt är relativt så det är svårt att avgöra om det är högt för hans sida. Möjligt att det är så jag ska inte säga för mycket.