Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-30, 23:12 #1
jacobjs jacobjs är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 293
jacobjs jacobjs är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 293
Kanske en dum fråga men hur mycket tycker ni att en online support funktion är värd som besökare?

Tjänar jag som småföretagare på att lägga upp en sådan?

Fördelar som jag kan se:

1. Ett mer personligt bemötande
2. Upplevd snabbare support jämfört med E-mail
3. Lättare att ha en snabb dialog

Nackdelar:

1. Vi som är 2 personer i bolaget kan inte vara tillgängliga hela dagarna utan endast sporadiskt
2. Tjänsten kostar pengar
3. Tjänsten kan missbrukas

Jag kanske också bör tala om att jag erbjuder en gratistjänst till besökare och att det är företagare som får betala för att nå ut till dessa genom annonsering.
jacobjs är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat