Citat:
Originally posted by xsajt@Jul 28 2008, 13:57
Det där med betalning är en grej som jag tänkt implemetera senare. Problemet är att jag inte har någon budget att betala höga startavgifter med. Finns det någon som erbjuder dessa betalningssätt men som är hyffsat billigt att starta med? Har ju certitrades kortbetalning och tycker dem har perfekta priser för mig. Men tyvärr är de ju bara kortbetalning och inget annat.
Ska låta någon mer kunnig kolla igenom texter. Vet att det är mycket bristfälligt skrivet plus att köpvillkoren inte är riktigt som de ska.
Flaggan åker bort nu då *
|
Bristfällande tycker jag inte dock känns den bara kopierad ifrån andra sidor, dock bara en känsla inget annat än så. som sakt bort med flaggan om du inte skall ha i andra länder och sätt något annat där, kanske en order-telefon nummer eller liknande.
Bankgiro & plusgiro är inte dyra, jag har hört för mig och tror all bägge lande runt 500max och lite överdrivet på ett år, internetbanken skall inte heller vara dyrt dock kommer jag ej ihåg priset men maila dom bara så får du snabba svar.
ang. namnet tror jag några kommer stava fel på grund av det långa namnet/adressen/url ha en korta men du kan hetta samma.
lycka till...