Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-28, 13:43 #5
novis novis är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2008
novis novis är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2008
Citat:
Med tanke på PUL, så tror jag knappast du kommer kunna ha den online med lärarnas namn publicerade.
Citat:
Det är företag han vill bedöma, tror jag. Lärarsiten var bara en jämförelse.
Hmmm. Lärarsiten var en jämförelse, men det är kanske inte jättelångt ifrån. Min tanke rör sig kring indvider som oftast är anställda, men i motsats till lärare kostar det kunden pengar att anlita dem *). Man skulle kunna tänka sig t.ex. billackerare: Man vill kanske veta vad det kostat för andra (vilket oftast företaget bestämmer), och hur bra resultatet blev (som är en kombination av fimrans maskinpark och den individuelle lackeraren). Den som kan PUL - blir detta ett problem tro? Om man frågar först då?

*) Jaja, man betalar skolan genom skattsedeln, men det här är inte tänkt att bli en filosofisk diskussion

Citat:
Ja, sant. Jag hade fel. I så fall leta lite på hotscripts efter olika "rate" script. Kanske finns något du kan anpassa snabbt. Finns säkert en "rating" modul i Jomla ...
Tack för tipsen. Ska börja med hotscripts. Har lagt ett par timmar på Joomla, men upplevde startsträckan som ganska lång, och har inte riktigt lärt mig kontrollera sitens utséende.
novis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat