Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-25, 15:24 #141
rille77s avatar
rille77 rille77 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2003
rille77 rille77 är inte uppkopplad
Medlem
rille77s avatar

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Originally posted by CTSMEDIA@Jul 25 2008, 14:49
Ingen som har aftonbladet plus då så man kan få reda på vad som hände:P
Man kan masa sig till kiosken och köpa tidningan annars så får man läsa "Sanningen om sexöverfallet".
Har läst det och enligt hennes berättelse så har hon deffinitivt blivit utsatt för ett ganska grovt övergrepp, jag skulle nog själv nästan vilja kalla det våldtäkt.

Man får väl hoppas att all denna publicitet kan föra något gått med sig, att kanske föräldrar och framför allt unga flickor tänker lite.
När jag läste artikeln så han jag hissa alla varningsflaggor jag har i kroppen, det blinkade stora röda lampor, tjutande sirener och en myndig röst som sa åt mig att jag var på helt fel ställe och skulle ta mig därifrån så fort som möjligt långt innan händelsen.

Med det menar jag inte att hon får skylla sig själv vilket säkert nån kan tolka det som, ett övergrepp är alltid fel.

Men hon har utsatt sig själv för en väldigt stor risk genom sitt agerande. Om man som ett gäng tonårstjejer kommer in på en bar det det bara finns män mellan 30-40 och alla tittar på en och slickar sig om munnen så skulle jag nog vända redan i dörren, när sedan nån frågar hur mycket det kostar så skulle jag springa därifrån, jag skulle absolut inte lämna mitt sällskap och vandra runt ensam mitt i smeten av dreglande män.
rille77 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat