Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-23, 13:14 #90
Samben Samben är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2007
Samben Samben är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2007
Citat:
Originally posted by gummianka@Jul 23 2008, 11:14
Jo fast antalet säger ju absolut ingenting, masspsykoser finns det ju gott om i världshistorien, VAD är det som dom inspireras av ?
Från det fåtalet inlägg som jag läst skulle jag kunna peka på ett antal citat som är....tänkvärda....fast kanske inte i ordets positiva bemärkelse, igår gjorde jag även "misstaget" att läsa en av dessa inspirerade läsares egna bloggar (som jag är helt säker på att Bella själv inte läser) och det var en alltigenom sorglig läsning, och det SISTA den personen behövde var någon som Bella som inspirationskälla och förebild.

editedit: ...och...okej, var det en blogg inom mode som det handlade om så vore det väl en sak, men det är ju inte så Bella ser sig själv idag...och sen det där med att hon är själv trodde jag var en myt som vi slagit hål på...
bara för att klargöra, jag är INTE avundsjuk, helt klart ska man utnyttja dom resurser man har, så det ska hon klart ha cred för, men vad detta säger om samhället i övrigt, det skrämmer iaf mig...
Det dom inspireras av är att en kvinna kan lyckas oavsett ålder, hennes modetips (även fast det mesta är reklam osv..

Vem har sagt att hon jobbar själv? Jag sa att hon har byggt upp sitt egna varumärke från scratch och med tiden fått in en bloggcoach från glife i styrelsen som hjälpt henne med marknadsföring och annonsering. Det är precis som att vem som helst här skulle få in en investerare i sitt projekt, ska man då säga att denne inte har gjort något själv? Svar nej.

Slutdiskuterat. Var vänliga håll er till topic annars begär jag att tråden läggs ner.
Samben är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat