Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-23, 11:23 #88
autosvars avatar
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Mar 2006
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
autosvars avatar

Reg.datum: Mar 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Johan H
Citat:
Originally posted by -autosvar@Jul 22 2008, 00:05
Citat:
Ursprungligen postat av Tez
Fortfarande jävligt dumt att skylla på resebyrån.
Jo det har du rätt i. Men BB har ändå en poäng i att resebyråer borde lägga lite krut på att informera i synnerhet minderåriga resenärer om de spelregler som gäller.

Ja verkligen, dumt av apollo att inte använda sin passagerarlista på ett bättre sätt när resenärerna väl landar nere i italien.
Jag menar, när dom ser att det står blondinbella 17 år från stockholm SOM FÅTT TILLÅTELSE AV SIN FAR OCH MOR ATT RESA UTOMLANDS själv så bör det ju vara deras uppgift att informera och inte bella´s föräldrar att kolla upp sånt med apollo innan dom ger tillåtelse.
Nu märker du ord. Jag har tydligt sagt att det är fel att skylla på resebyrån. Det förhindrar dock inte att det går att förbättra informationen till resenärerna. Och det paradoxala är att sist jag hamnade på en charterreseort så verkade allsköns lekledare från olika brittiska, tyska och svenska bolag snarare uppmuntra till att exempelvis dricka för mycket än att vara någorlunda måttfull. Men trots det så anser jag att det personliga ansvaret inte kan förhandlas bort och även i det fallet skulle det vara fel att peka finger på resebyråerna.
autosvar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat