Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-21, 19:46 #57
Westmans avatar
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jun 2004
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Westmans avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Originally posted by Samben@Jul 21 2008, 18:52
Westman & co:
Hur kan du hata/ogilla en person du inte känner, du har ingen anning om hur hon är som person. Det enda du känner till om henne är det hon visar för omvärlden via sin blogg vilket i mina ögon inte har något med henne som person att göra, jag läser hennes blogg 'from time to time' och tycker att hon säljer sitt på ett magnifikt sätt.
Alla har vi våra egna försäljningsmetode. :/
Är du läskunnig och har en IQ över 80? Hatar har jag aldrig påstått, ogillar har jag heller aldrig påstått däremot att jag inte gillar henne och jag har aldrig innan mitt förra inlägg idag läst hennes blogg. Inte gilla en person kan man göra utan att känna den personen. Jag gillar t.ex. inte Hitler, George Bush och bin Laden men det får jag alltså inte göra för jag känner/kände inte personerna. Idiotresonemang.

EDIT: Det är väl ändå inte hennes blogg eller inkomster jag har uttryckt mina negativa åsikter om? Jag trodde det var en specifik händelse, pr-utnyttjande och hur jag uppfattar personen i fråga jag har kommenterat, inte hennes inkomstkälla/bloggande.
Citat:
jag personligen har inget problem med att hon tjänar mer pengar än mig och inte heller sättet hon gör det på
Westman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat