Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-21, 18:52 #53
Samben Samben är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2007
Samben Samben är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2007
Citat:

Clonix, jag personligen har inget problem med att hon tjänar mer pengar än mig och inte heller sättet hon gör det på. Det har nog inte de flesta andra heller något problem med. Det jag är rätt trött på det är att höra att man bara är avundsjuk och en lipsill bara för att man inte gillar en viss person.
Westman & co:
Hur kan du hata/ogilla en person du inte känner, du har ingen anning om hur hon är som person. Det enda du känner till om henne är det hon visar för omvärlden via sin blogg vilket i mina ögon inte har något med henne som person att göra, jag läser hennes blogg 'from time to time' och tycker att hon säljer sitt på ett magnifikt sätt.
Alla har vi våra egna försäljningsmetode. :/

Off topic!
Vi tar ett exempel;
Du startar en busringningstjänst som du tjänar en massa stålar på, jag hatar busringningar för att jag tycker att det är så omoget. Det resulterar i att jag startar en hatsida mot din tjänst där jag beskriver hur omoget och äckligt det är att driva en sådann tjänst. Faktum är att du är en helt vanlig person som hittat en perfekt inkomstkälla och inte bryr dig om vad andra människor har emot din tjänst så länge den tillfredsställer dina ekonomiska behov.
Samben är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat