Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-21, 18:33 #51
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by Samben@Jul 21 2008, 12:17
Nyhet:
Natten till igår rapporterade Isabella Löwengrip mer känd som blondinbella att hon åker hem en vecka tidigare än planerat från Italien. Detta efter att hon varit på en nattklubb och utsatts för övergrepp. Vad för övergrepp är fortfarande okänt.

“Jag mår inte speciellt bra efter övergreppet, därför bokade mina föräldrar en resa hem imorgon. Jag har gråtit länge, känt skam, äcklad men nu är jag mest arg. Fast samtidigt undrar jag varför det skulle hända mig”, skriver hon på sin blogg.

Diskussion
Så, vad säger ni kära WNare... Sant eller ett PR-trick?
Har hon brytit en nagel? :-) Men seriöst! Visst är det synd om blodinbella har råkat ut för något övergrepp, men det känns lite som stackas lilla rika flicka, som ge sig ut i världen och inte har förstånd selektera bort dåliga platser och att vara på.

Tolka nu inte detta som att jag försvara någon form av övergrepp det jag gör ingalunda, men ibland kan man tänka lite. Ingen normal människa super sig redlös berusad och går ut på Leningrads bakgator, inte kalkylera med att bli rånad.

Är det ett PR trick, lukta lite någon Robinson mupp som skulle rädda någon undan våldtänkt för några år sedan..
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat