Citat:
Ursprungligen postat av LRantalainen
Citat:
Originally posted by -Westman@Jul 21 2008, 13:52
Citat:
Originally posted by -LRantalainen@Jul 21 2008, 13:38
Citat:
Ursprungligen postat av nudie
Vad fan drar man till krogen för om man inte får tafsa? Då kan man ju lika gärna ha grabbkväll hemma.
|
Jag hoppas du skojar.
|
Jag vill nog påstå att det finns en del sanning i det han skrev. Det gäller dessutom alla tre könen.
|
Är väll en helt annan femma om båda parter flörtar med varandra, men du kan ju inte mena allvar att man går fram ut på krogen & tafsar på en okänd människa?
|
Jag gör det inte och andra gör det inte heller men du verkar ha en väldigt naiv bild om hur det faktiskt ser ut på våra uteställen. Jag har jobbat på krogen i över 10 år och min bild av vad som försiggår efter intag av alkohol är att det tafsas, slås och levs rövare i mycket större utsträckning än vad många människor vill tro och de som beter sig som brunstiga djur de tycker att "det är det vi är här för så sluta tjata".
Clonix, jag personligen har inget problem med att hon tjänar mer pengar än mig och inte heller sättet hon gör det på. Det har nog inte de flesta andra heller något problem med. Det jag är rätt trött på det är att höra att man bara är avundsjuk och en lipsill bara för att man inte gillar en viss person.
Sen till Tez som verkar veta mer än mig om detta, vad är det exakt man ska ta ställning till? Det finns inga påståenden om vad exakt som har hänt, det finns kryptiska antydningar som kan innebära allt från fullbordad våldtäkt till ofredande (behöver inte vara sexuellt). Det är alldeles för luddigt för att jag ska ta ställning till iallafall. Se första inlägget. Sen var det en annan fråga om hur det utbyttjas PR-mässigt och den däremot kan jag kommentera och det har jag gjort.
Jag har för första gången läst i hennes blogg och rent krasst, vore det våldtäkt så hade polisen i italien tagit upp anmälan eftersom det då rent tekniskt borde ha funnits en möjlighet att bevisa det utan vittne. Nu verkar det faktiskt vara något som kräver ett vittne eftersom det annars står ord mot ord.