Visa ett inlägg
Oläst 2004-09-16, 14:12 #5
Johan G Johan G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 531
Johan G Johan G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 531
Citat:
Originally posted by Laptopbutiken@Sep 16 2004, 12:56
Kunden bestrider till fullo.. dvs.. de anser att min anmälan inte har någon som helst grund.
De har i mail inte förnekat att de mottagit varan utan sagt att de ska betala, men ej gjort det.
Jag gissar att deras ända syfte är att dra ut på tiden och få mig att lägga ned stämningen.
De har muntligen och i e-post lovat betalning för flera månader sedan, men de fullföljer inte sina löften

Företaget svarar i nuläget inte på mina samtal eller brev
Bestrida i så fall måste ju vara att det är något fel på varan, men sannolikt är det som du säger dra ut på tiden och återkallande av stämning.

Lämna allt du har till som underlag till stämningen, du får ju svara på deras svar sedan
Då är det lättare att bemöta det om de nu inte är en jubelidiot vilket i så fall säkert TR genomskådar...

Lycka Till!!!
Johan G är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat