Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-18, 20:00 #7
Ciffans avatar
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2008
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Ciffans avatar

Reg.datum: May 2008
Jag vill redan när jag kommer till sidan får veta vilka kategorier jag kan tänkas hitta eller sälja saker under.

Min käpphäst - skilj sidan (på något sätt) från bakgrunden. Nu löses den bara upp i den vita bakgrunden till höger

Cyanfärgade länka skriker. Eftersom det är flera och långa länkar så blir allt till ett enda skrik. Förslag - ändring av färgen på länka till produkter.

Sidan känns ren på gränsen till död (nu tog jag i!) Varför inte låta bilderna på de senaste bilderna synas?

Ikonerna. + (för lägg till) är OK.
i (för information) blir märklig om samma ikon sedan ska gå att klicka på när man fyller i på nästa sida.
Mappen för "kategori" ser ut som om den hade ett blixtlås och ger mig intrycket av stängd (zippad-arkiverad).
Kundvagnen för "pris" känns lite malplacerad - detta är inte en webbshop.
Blåa gubben för "Finns i" lite mer år forumhållet.
Känns som att man tagit "första bästa" i en ikonsamling som inte riktigt passa innehållet. Om du ska ha ikoner är mitt förslag "pengar" för pris och "karta" för finns i. Övriga har jag inga förslag på

Sidan "Lägg till annons"

Under stad kanske du ska lägga till X-län, övrigt, Y-län övrigt etc
Försökte med en sommarstad jag känner till, Sölvesborg, och den fanns inte med, Kunde underlätta om det då fanns Blekinge, övrigt. Dessutom bor ju inte alla i städer eller i dess närhet så du kanske skulle ändra ordet "stad"

Under telefonnummer förstår jag inte vilken ruta som tillhör vad. Kan vara ett FF-problem Se bild

Skulle vara bra om man fick samma möjlighet när det gällde ens e-postadress som telefonnummer

Inga i (information) gick att klicka på
Bifogade bilder
Filtyp: jpg post-20-1216404048.jpg (4.8 KB, 3 visningar)
Ciffan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat