Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-18, 00:10 #80
AniVision AniVision är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2008
AniVision AniVision är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2008
Citat:
Ursprungligen postat av wgsm
Citat:
Ursprungligen postat av htiawe
Jag har försökt säga upp mitt konto ganska länge nu utan någon respons, jag vet inte riktigt vad man ska göra. Vore förvisso kul att se Klein debattera med Sverker i Plus.
Ryktet säger och jag tror t.o.m. att en representant från Proinet har uttalat sig angående uppsägningar i forumet. Att uppsägningar tas emot, men dom bekräftas bara inte. Men kontot sägs upp ändå. Sen om dom verkligen gör det, är ju en annan sak.

Men jag tänker testa iallafall. Och om jag inte får ut domänerna, så får jag väl avvakta tills dom åker ur karantän och dropas. Så att jag kan registrera om dom i ett senare skede, om ingen annan hinner före. I värsta fall.

Om inte Proinet skickar ut en ny faktura för förnyande, fast det ville jag helst slippa. Eftersom jag vill flytta på dom.
Jag skrev om detta fenomen i en annan tråd och fick då ett PM av Klein i egen hög person, och jag citerar från detta PM: "Om du har sagt upp ditt konto på proinet och skickat den till addressen i Haningen, så är ditt konto uppsagt. Din uppsägningen kommer inte att bekräftas."

Man behöver egentligen inte oroa sig över betalningsanmärkningar bara man går till väga på rätt sätt om man får en faktura. Skicka tillbaka en kopia på fakturan där du skriver att du bestrider den. Om man gör så hela tiden, även till ev inkassoföretag, så måste dom till slut gå till domstol för att kunna driva in sina pengar. Frågan är bara hur stor chansen är att dom vill sätta sina fötter där efter allt dom har ställt till med
AniVision är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat