Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-16, 09:42 #12
Davves avatar
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Feb 2004
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Davves avatar

Reg.datum: Feb 2004
Tack Ciffan, det var nog det bästa inlägg med kritik och feddback jag någonsin läst

Jag köpte ett färdigt script från Showit och det är svårt att ändra i det. Men det kommer en helt ny sida där med tiden, måste bara hitta ett bra och passande galleri, letade på hotscripts men hittar inget bra där. Frågade här tidigare om någon kunde tipsa om ett bra galleriscript men fick inga bra svar.

När det gäller bilder så är alla på minst 3-5 MB så det är bra kvalite på dessa bilder, vill inte sälja små då det inte skulle bli så bra reklam med massa pixlar i bilden.

Kvaliten på alla bilder i bildbanken kommer att vara bättre och bättre för varje dag, vi vill fylla på det med några tusen bilder först och ska sedan börja sålla ordentligt varje gång vil lägger in nya så till slut blir det bara bra bilder där.

Har ju en massa GB med bilder som är fina men tagna med kompaktkameror så det är inget jag vill sälja, håller inte måttet.

Kom gärna med tips på bra galleriscript, det viktiga är egentligen att det ser bra ut och att det finns bra admin.
Davve är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat