Citat:
Originally posted by robertsson@Jul 15 2008, 10:41
Jag tror iofs inte problemet ligger hos telefonileverantören. Har man fått ett OK i avsändarefaxen så ska faxet ha kommit fram till er fax. Jag tror problemet uppstår mellan faxen och loopias olika avdelningar.
* För mycket papper/fax
* För mycket kunder
* För lite personal
eller en kombination av alla 3.
|
Det är naturligtvis mycket möjligt att det är problem med vår hantering av inkommande fax.
Dock så är det digitalt och vi har tre-dubbla kopior av alla inkomna fax och det görs även regelbundna kontroller att fax finns med i både ärendesystem och kopie-system.
För mycket kunder (samt för lite personal) borde inte påverka att fax-systemet slutar ta emot fax eller att fax försvinner även om det naturligtvis påverkar handläggningstiden. Skulle det vara så att vi har för lite personal så är vi absolut inte rädda för att växa. Vi kommer naturligtvis att fortsätta att rekrytera och växa precis som vi tidigare har gjort. Vi kommer också att fortsätta att automatisera de delar som kan automatiseras för att minska möjligheten till flaskhals.