Citat:
Originally posted by knullis@Jul 14 2008, 16:23
Så länge inte regler finns för att man iinte får sälja mindre bra sidor för några hundra
tycker jag också att det inte skall diskuteras direkt i säljtrådarna.
De säljtrådar jag skapat på detta forum har alla blivit fullsmockade med efterblivna inlägg om kärringen i kassan på ica.
Är det så svårt att läsa när jag ber om att inte få orelevanta inlägg i mina säljtrådar?
Vad gnäller folk om egentligen? detta med reservationspris hit och dit jag gör väl själv hur jag vill så länge det inte bryter emot reglerna??
Vad kommer till f-skatt och företagsamhet Vad är det ni försöker säga? att inte en privatperson ska kunna sälja sin sida här på WN? jaha och varför i såfall inte? gör det sidan bättre om man är företagare?
Funderar bara ibland på om många av er som hänger här inte skulle behöva lite andra fritidsintressen än att diskutera och förstöra ens trådar här på WN ?
|
Knullis! Jag håller med dig om att man inte ska skriva orelevanta inlägg, detta gör att man inte får någon vidare lust att sälja något på Wn. för alltid är de någon nisse som ska försöka ta reda på information som inte finns och vända det emot än, ni vet vilka ni är.
Men du knullis har inte världens goaste attityd heller. Istället för att kalla folk för sake, anmäl det eller kontakta en moderator omgående.
- jonny är väl den jag hade kontaktat, då resten inte synes till.