|
Bara ett inlägg till!
|
|
Reg.datum: Oct 2006
|
|
Bara ett inlägg till!
Reg.datum: Oct 2006
|
jag har skickat ett 10 sidor långt sms och førklarat sitsen, dær jag valde orden vældigt noggrant och førsøkte øvertyga henne om att vi absolut bara ville veta hurvida han mådde bra. bad hon æven førmedla detta till honom, før att han førhoppningsvis ska ta kontakt sjælv.
Jag kan lægga ut hela mitt sms senare med cenuserarade namn (førutom mitt eget då :P)
Jag ær ændå mest glad nu nær han tycks må bra, sen får han inte igång servern igen så kan jag leva med det, man har børjat om førr.
Edit: Kan admin också sortera ut kommentarer angående whitetrash? sjukt onødigt må jag sæga. Personen i fråga vart enbart frustrerad øver sættet vi tog kontakt med henne då hon inte hade sitt nummer listat i något register, sen att samtalet hade den karraktær det hade gør naturligtvis inte saken lættare. Tænk er sjælva som førældrar att okænda ringer upp och frågar var er son befinner sig? Speciellt då det också rør sig om affærskontakter. Oavsett mo man sedan sæger att det rør sig om oro før hans vælbefinnande så finns det ju såklart en tvivel hos en førælder vid ett sådant samtal.
|