Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-14, 04:43 #12
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Men det torde väl vara självreglerande, om ingen köper så är det till slut ingen som säljer, om det är för lite pengar för att det ska gå runt, så försvinner väl säljarna till slut.

Jag håller i princip med, men, det är ju inte upp till mig vad saker är värda, precis som gäller standardsvaret när det gäller värdering av domäner "saker är värda vad någon är beredd att betala"...har jag noll känsla för design, så är det ju dessa gratis eller nästangratis designmallar som säljarna här ska konkurrera med, vidare är det ju ett sätt att visa upp sig (något jag tror dom flesta är överens om att man MÅSTE göra...)

Själv har jag betydligt större problem med personer här som som jag ser det försöker göra sig själv till något man inte är, man snackar om än det ena och än det andra, stora projekt hit och dit, eller, snackar skit om andras saker (i t.ex. köp & säljtråden) sen ser man inget som helst som ger vid hand att personen i fråga har producerat något som uppnår någon verkshöjd av den nivå som man försöker ge sken av...
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat