Citat:
Originally posted by rv_@Jul 11 2008, 04:10
Internet Sweden,
Vad snackar du nu om? Du verkar snarare vara ute efter att smutskasta folk iställt för att göra något produktivt.
Vi vill föra domänverksamheten framåt i Sverige genom olika sätt. Men det kanske inte du vill?
Jag känner att .SE kan göra den bedömningen.
Som Victor säger, Vi följer och respekterar .SE ombudsavtal till punkt och pricka.
|
Jag missbedömde dig måste jag säga - Jag trodde att du skulle tystna när jag gav dig chansen.
Men istället vill du att jag förtydligar mig..intressant!
Jag smutskastar inte folk, utan granskar kritiskt verksamheter - om du kan se skillnaden?
och låt mig vara väldigt tydlig med att jag på INGET sätt anser att ni för domänverksamheten framåt i Sverige, utan precis tvärtom.
Vad gäller .SE och deras bedömningar, så är det väl också ganska känt att jag inte helt sällan ifrågasatt och inte alltid delar samma värdegrund som nämnda domänregister.
Men vi kan ju göra så här att jag "okritiskt" delar med mig av en del av informationen jag har, så får WN´s läsare och medlemmar göra sin bedömning av "er strävan att föra domänverksamheten framåt i Sverige"- låter det väl fair?