Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-10, 22:54 #31
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Huvva, en norrlänning.. fram med korsen gott folk! Jag är inte från Norrland, nekar in i det sista! h34r:

* cheeesy wink *

Det där med vägverket är faktiskt lite lustigt, en bekant (som lider av hett temprament) var ute och körde för 1-2 år sedan under semester tid, varpå han fastnade bakom en stor husvagn på en Europaväg här i sverige, husvagnen med tillhörande bil ligger alltså på mittsträcket och sniglar på i 50-60, vilket gör det omöjligt att ta sig förbi, varpå min vän blir less och sms:ar in regplåten får ett namn av VV, ringer Eniro och får ett mobilnummer, ringer upp chauffören till husvagnen och ber han vänligt häva sig av vägen innan han blir prejad in i räcket =), varpå gubben genast girar in till kanten och ser snopet på när min vän kör förbi i ren ilska.., snacka om att det inte alltid är för det bästa att kunna få tag på information hur lätt som hellst :P

P.s klart man är stolt Sundsvallsbo.

Edit: Såg också på ratsitt att det inte finns ett enda förhållande i sundsvall.. singelindex 10/10 på båda könen, måste vara nånting i vattnet
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat