Citat:
Originally posted by rv_@Jul 10 2008, 19:45
Vart vill du komma med det? *
Hur vi bedriver för försäljning av våra produkter på Gsys väljer väl vi helt själva? 
Vi är ju endå ett av Sveriges största ombud så i har en bunt partners som vi registrerar domäner åt.
|
Vart jag vill komma? tja ska vi börja med att budskapen är förvillande och motsägelsefulla?
Beträffande hur ni bedriver er försäljning av domännamn har du rätt - såvida ni följer uppsatta regelverk för er auktorisation, ditt medlemsskap i registrars.se mm - och där behöver ni jobba
betydligt för att övertyga mig iaf..
Att Gsys sedan skulle vara ett av Sveriges största ombud, må möjligtvis vara sant i dina nattliga önskedrömmar. Trots det kan det kännas uppfriskande att hälsa på i verkligheten emellanåt!
Om du med "största ombud" och räknar in de drygt 200 .info-adresserna ni anonymt registrerade i januari eller om du menar ".se ombud" med de totalt drygt 1K .se domäner ni registrerat sedan start eller om du avser .SE´s tillväxtlista över ombud där ni ligger på en 17:e plats
http://www.iis.se/domains/statistics/resellergrowth så är ditt påstående att ni är "ett av Sveriges största ombud" dagens största överdrift.
Att ni sedan ligger på den tillväxtplatsen, kan ju inte heller direkt ses ha skett på naturlig väg..vill du att jag ska utveckla det mer?
Du väljer! :blink: