Citat:
Originally posted by gummianka@Jul 9 2008, 17:48
...till skillnad från Conny, som kan...ja han är faktiskt bäst på nästan allt...
Vi är tacksamma Conny, jag förstod av tråden om journalister/skribenter att du egentligen inte gör såna här saker utan att ta rejält betalt, att du egentligen inte har tid, så...tack...
|
Ja, ja med smicker kommer man långt..... :-)
Här på WN är det ideellt, men med att jag tar betalt det gäller bara kunder så att säga, mellan kollegor så hjälper jag gärna till om jag har tid och ork.
Jag kan inte mycket, jag lär mig massor om Sökmotoroptimering, affiliate-program, användbarhet, design av webbsidor, och mycket mer som jag suger i mig som svamp av. Då känns det bara viktigt att försöka bidra med det lilla jag har lärt mig så andra slipper göra samam misstag som jag en gång har gjort.
Det jag kan bidra med ligger främst inom området företagandet i sig självt, jag har dessutom jobbat på skatteverket i 7 år och försäkringsbolag i 5 år som anställd innan jag började jobba som konsult som jag nu har jobbat i 12 år (varav med eget AB i 9 år).
Jag har själv stor nytta av WN så då bidrar jag med det jag har något hum om. Det har inte varit gratis att lära sig, jag har gjort massor, massor, massor med misstag och de har kostat skjortan, skjortan, skjortan.....
Jag försöker alltid hålla mig till sakfrågan, det är bäst så, men ibland svallar känslorna över och man uttrycker sig lite plumpt, men det är väl bara att igonera mina knsloutbrott, jag är bara människa.... :-)
Jag är glad om en enda av mina kära kollegor här på WN kan ha hjälp av det jag delar med mig av och slipper göra ett enda av mina misstag, då blir jag glad.