Citat:
Ursprungligen postat av Emil_P
Vad är det för typ av partners? Verkar ju konstig att dom lämnar projektet, kanske inte tillräckligt intressant projekt.
|
Projektet var en ny typ av köp & sälj sida, dom var väldigt intresserad av det i början.
Citat:
Originally posted by -Storen@Jul 9 2008, 22:41
Hur driver du/ni projektet? Använder ni er av planer? Klara ansvarsområden? Tydliga definitioner?
Står du bara för marknadsföringen (som vem som helst kan göra...) så är det troligt att dom tar med idén och sätter ihop egna team för utvecklingen.
Du måste analysera varför dom lämnar projekten istället för att riskera göra om samma sak ännu en gång med nya intressenter.
|
Vi andvänder planer som standard men gick lite utanför lådan, Jag stod för marknadsföringen, texter, design sponsorer osv, det dena jag inte gjorde än vad just koden vilket var ok för dom. Jag analyserar allt i minsta detalj, dock tror jag det var kunskapen som inte var nog hos dom men vet inget, ingen av dom ville heller skriva på avtalet men hadde endå sakt det var ok med det. Det är lite tråkigt när man hittar sådana här personer men man får leta vidare.
Har en som är 60år och vill skriva kontrakt men han ser det bara som en lärdom och inte på pengar vilket jag tycker då lyser en lite varningslampa, är dock också rädd för att han inte besitter med kunskaper men man får se.
Citat:
Ursprungligen postat av Weaver
Vad tillför du i samarbetet. Finns inget värre än att gå in i ett samarbete och känna att man drar hela lasset.
|
Din fråga är besvarat längre uppe i texten.