Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-09, 17:31 #21
Evangelistens avatar
Evangelisten Evangelisten är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2006
Evangelisten Evangelisten är inte uppkopplad
Nykomling
Evangelistens avatar

Reg.datum: Jun 2006
Citat:
Originally posted by Novocain@Jul 9 2008, 16:34
Wow... så du menar att alla mail ska upphöra i samband med att "Kedi" skickar ett mail, detta är alltså en väldigt stor sida, som sannolikt har bra många i kö innan dom kommer till Kedis mail, som jag förstod av det ovan så skickades dessa mail till kedi den 5:e juli, alltså på lördagen nu i helgen? och nu är det alltså onsdag dom lär väl ha börjat supporta från måndag igen efter helgen d.vs.. på en sån här stor sida kan man få räkna med responstid, speceiellt över något så trivialt som email-spam

jag skulle vilka se Tv4 Koncernens VD när han läser erat mail... snacka om priceless

NU tänker jag inte slösa mer av min egen tid här.

Edit: Jag ska också förtydliga att jag uppfattade det som om att det handlade om "aktiveringsmail" och inte verifieringsmail, dvs jag trodde det rörde sig om "tack nu är ditt konto verifierat, välkommen till blip" men oavsett om det är det första, eller det senare så gör dom inget fel i att skicka dessa mail
Enligt datalagen är de som tillhandahålelr en databas tvungen att svara på kontakter, inklusive e-mail, från personer som anser sig hamnat i deras databas på felaktig grund. Man är tvången att plocka bort den information som finns.

Enligt Lag om elektroniska anslagstavlor är sidägare, ellre dennes ersättare, pliktig att ha viss tillsyn av sådan. Eftersom Blip är uppbyggd som ett community hänfaller sidan under den lagen.

Sedan kan jag, av egen erfarenhet, berätta att Jan Scherman är en mycket seriös person som alltid läser och besvara det man skickar till honom.

Blips fel är att de inte vidtar rättelse efter det att kedi tillskrivit dem Ett andra fel att man inte reagera på många förfrågningar om bekräftelsekod.

Sedan en sak till. Jo; jag är väl insatt i lag och förordningar och har stor kompetens i vad jag uttaler mig om.
Evangelisten är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat