Visa ett inlägg
Oläst 2008-07-09, 16:44 #19
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Citat:
Originally posted by Novocain@Jul 9 2008, 16:34
Wow... så du menar att alla mail ska upphöra i samband med att "Kedi" skickar ett mail, detta är alltså en väldigt stor sida, som sannolikt har bra många i kö innan dom kommer till Kedis mail, som jag förstod av det ovan så skickades dessa mail till kedi den 5:e juli, alltså på lördagen nu i helgen? och nu är det alltså onsdag dom lär väl ha börjat supporta från måndag igen efter helgen d.vs.. på en sån här stor sida kan man få räkna med responstid, speceiellt över något så trivialt som email-spam

jag skulle vilka se Tv4 Koncernens VD när han läser erat mail... snacka om priceless

NU tänker jag inte slösa mer av min egen tid här.
Nu vet jag inte exakt vad som hänt...men...du kan ju inte på allvar mena att det är okej att skicka ut 188 mail till samma adress, egentligen oavsett om det är hon/han själv som har försökt att registrera sig på Blip, det bör väl vara själva definitionen på SPAM, skulle nu 188 registreringsförsök göras som INTE kan bekräftas så bör det väl rimligtvis finnas en spärr för det i systemet, jag kommer ihåg en tråd för inte så länge sedan där Binero (tror jag det var) skickat ut sitt nyhetsbrev i väldiga upplagor, vilket väl rimligtvis får anses som spam, även om alla som fick det hade skrivit upp sig på att få det.
Förlängningen av det du säger skulle annars bli att om man bara angett sin e-postadress någonstans så är det okej att skicka vad som helt till den, från vem som helst...

...men det var kanske bara svårt att svälja stoltheten och erkänna att du hade fel...
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat