Citat:
Originally posted by Novocain@Jul 9 2008, 16:06
Okej, du är tydligen inte införstådd i hur det fungerar, om någon har använt din adress och faktiskt registrerat den i blipville så är inte Tv4/blipville ansvariga.
Sen spelar det ingen roll om du avsiktligt har låtit dom använda den, eller om dom har knäckt ditt lösenord. Detta får du ta upp med din email leverantör. Blipville/Blip/Tv 4 eller gud har inget att ta ansvar för i detta.. tyvvär faller ansvaret på dig själv och att säkra din egen epost låda alternativt din epost leverantör om det är dom som har blivit hackade.. men sannolikt är det du själv.
|
JO; JAG ÄR INFÖRSTÅDD HUR DET FUNKAR: JAG ÄR INTE DUM I ROTEN SOM DU TYCKS TRO ATT JAG ÄR.
Ingen har knäckt lösenorden till mina email adresser och sedan är det väldigt lätt att ange andras email adresser. Jag har inte skrivet att de är ansvariga för att någon har använt mina email adresser olovligt men däremot är de ansvariga för att de skickar ut totalt 188 aktiverings email till två stycken falska konton.
Jag har inte bett om att få dessa 188 aktiverings mail och sedan hör det till att den person som har drabbats av detta ger Blip/Blipville information om att de har skickat ut en massa aktiverings mail så att de kan kolla upp och rätt till det som är fel så att inga fler får en massa aktiverings mail när de registrerar ett konto på Blip/Blipville.
Är det så svårt att fatta eller? Det är inte jag som har skickat dessa aktiverings mail till mig själv men på dig så låter det är MITT FEL att Blip/Blipville har skickat dessa 188 aktiverings mail.
Nej, det är inte mitt fel och kom inte med FALSKA PÅSTÅENDE igen.
Sedan ligger min webmail hos Loopia och inte hos någon Internetlevrantör och sedan rör det sig inte om att någon har hackat sig in.