Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Citat:
Ursprungligen postat av Kedi
För det första så har någon/några använt mina två email adresser utan min vetskap och för det andra har jag inte bett om att få dessa 188 mail från Blip/Blipville och för det tredje så har jag skrivet till Blip/Blipville angående detta men de svarade inte.
Jag tänker anmäla Blip/Blipville för detta i och med att det rör sig om oönskade mail till mina email adresser.
|
Förvirrad? Det är inte spam i och med att adresserna registrerats hos Blip. De har inte begått något misstag alls (förutom bristande kontroll av existerande konto då) utan snarare du som lämnat ut dina e-postadresserna till personen ifråga. Tror du på allvar att du skulle få igenom några krav? Har de dina adresser kan de anmäla dig på tusentals sajter, ska du stämma samtliga då? =)
|
Jag har inte lämnat ut mina email adresser till den/de personerna. Jag vet inte ens vem/vilka det är som har använt dessa email adresserna.
Sedan tänker jag heller inte kräva några krav av Blip/Blipville utan jag vill endast att de tar ansvar för de skickar ut en massa mail om samma sak.