Ämne: Elitserien.nu
Visa ett inlägg
Oläst 2004-09-14, 22:41 #3
cornelii cornelii är inte uppkopplad
Read Only

Reg.datum: Mar 2004
cornelii cornelii är inte uppkopplad
Read Only

Reg.datum: Mar 2004
Japp vi funderade på att ha med en kategori "Lärking" oxå..men den som tycker nått om honom får gå till "Domarna". Sen kan man ha en kategori som heter "Pucken är rund på ena sidan" osv. Har du som hockeyintresserad något förslag på kategorier som du tycker saknas?!?!?
wn.se's webbplats är ett bra exempel på jobbigt överförmynderi, jag fick inte posta denna tråd innan jag hade gjort 20 (!) inlägg. Så jag dunkade in några. Vi vill att det ska vara en skit-enkelt forum för mycket datorovana men hockeyintresserade besökare. Om det ska vara ett "slutet" forum med medlemslogin eller inte är en smaksak såklart. Vi har tänkt addera det som en frivillig funktion med bl.a. intern-mess o riktig mail. Jag ser dagligen cp-inlägg både här på wn och på andra ställen. Tror faktiskt att dom "dumma" kan skaffa konto o logga in.
Appropå strukturen så har detta forum exakt samma struktur, det är meningen att den ska uppfattas som enkel. Det är positivt att du tycker det. Ang funktioner, vad behöver man igentligen för att säga att "Mif äger" eller att "Djugården vinner sm-guld"?
Strukturen blir inte mindre basic för att man har kewla symboler för senast inlagda meddelande eller smileys. Strukturen är densamma. Vi har "huvudforum", trådar samt inlägg. Vad har IPB? Huvudforum, trådar samt inlägg.

Vad som håller 2004/2005 får vi se. Det finns sajter som minst sagt har en obskyr blandning design och konstiga strukturer. Tex Aftonbladet och blocket. Utan inlägg blir förstås vårt forum minst sagt tråkigt men det skulle blocket utan annonser också vara.

Vad är det för bilder som är av dålig kvalité? Vi använder knappt några bilder Vi har testat sajten på 56k -> 2.0mb och det funkar rappt o snabbt. Det tror vi är en viktig faktor.
cornelii är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat