Hade webbpaket hos binero men sa upp det och har mitt domännamn där också.
Har mitt domännamn riktat mot annan server partner.
Men idag när webbpaketet sades upp så fimpade de min domän också genom att rikta om den.
Möts man av ett fint Avstängs konto medelande.
Kod:
Avstängt konto
Sidan du försöker nå är för tillfället avstängd.
Om du är innehavaren av sidan, vänligen kontakta Binero AB för att lösa problemet.
Varför är sidan avstängd?
Orsaken till avstängningen kan variera, sidan kan ha stängts av på grund av att sidan har blivit hackad, en faktura har missats att betala, sidan tar för mycket resurser.
Vi har som rutin att alltid kontakta ägaren när en sida stängs av, men ibland så kan vi inte alltid få tag i den ansvariga, vi ber därför dig som ägare att omgående kontakta oss om du ej fått tillbördig information från oss.
Ringde direkt när jag såg detta men möttes av måttligt ointresserad person på andra sidan.
Antar att deras ip tele bråkade en del då jag knappt hörde vad han sa med allt eko ljud.
Men han tyckte jag skulle gå in på iis sida och ändra då de inte styrde de sa han, loggat in på binero nu och ändrat name servrarna men tar en del tid innan de slår igenom.
Men är det standard att slå om domännamn som för de första inte ens är riktat mot den tjänsten man säger upp?