Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-28, 00:59 #5
webdocs avatar
webdoc webdoc är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 263
webdoc webdoc är inte uppkopplad
Medlem
webdocs avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 263
Hej Al´Thor.

Vi tycker det är mycket tråkigt att du upplever att "alla" våra säljare är "oseriösa" efter det att du skickat
in en företagsändring till oss för din firma.
Varje vecka kommer det in c:a 500 företagsändringar och önskemål om att få lägga till uppgifter i vår söktjänst.
När vi mottagit en ändring kontaktar vi uppgiftslämnaren för att verifiera ändringen innan vi
godkänner den, som i ditt fall. I samband med detta erbjuder vi även en möjlighet för företaget att öka sin sökbarhet och synlighet i vår söktjänst, via sökord, prioritet, webbadress etc.
Vår målsättning är att att en utomordentlig kundservice, snabba svar samt att leverera en hög och kvalitativ trafik
till samtliga av våra annonsörer.

Vi tycker du går ut mycket aggresivt mot vårt företag och söktjänst, trots att vår säljare godtagit ditt nej.
"Framstår" vi som ett katalog-bluff-företag för att vi erbjöd dig en möjlighet att profilera dig mer hos
oss efter det att du skickat in en företagsändring?
Du säger att du bestämde dig för att inte ge oss ett öre efter det att vår säljare sa ett belopp? Som jag förstår på
dig så verkar vår säljare samarbetsvillig då hon säger "det var ju tråkigt". Att våra säljare använder sig av "säljargument" är som sagt för att de är anställda som säljare och för att de tror på att det kan löna sig att synas hos oss. Du avslutar med att anklaga hela vår säljorganisation för "idioter" trots att du varken fått en orderbekräftelse eller en faktura?

I ditt andra inlägg undrar du över vår affärsmodell. Du kan kontakta vår kundservice, så besvarar vi mer än gärna
på dina frågor. Men att lura småföretagare gör vi inte. Vi hjälper dem snarare med att synas då vi själva är en av
Sveriges mest trafikerade sajter. Läs mer här, och här för mer info om vår affärsmodell, som du efterfrågar.

Du påstår också att vår säljare inte förstod att du inte ville synas hos oss. Men som jag förstått det, återigen, så har du varken fått en orderbekräftelse, eller faktura, vilket jag tolkar som att hon godtagit ditt nej.
Du fortsätter att anklaga oss genom att påstå att hela vårt företag är "desperata" pga. att en kvinnlig säljare hos oss
erbjudit dig en tjänst? Vår målsättning är att öka omsättningen, ja, då vi är ett hårt satsande och investerade företag.
Vi säljer trafik, är annonsbärande och tror därför att det kan hjälpa företag att synas hos oss.

För att hjälpa dig på bästa sätt önskar jag att du uppger ditt företagsnamn här på forumet eller
genom ett pm, så jag vet att du är en seriös person och inte bara är
ute efter lite smutskastning. Då kan vi titta på din inskickade företagsändring, se vem du har varit i kontakt med
hos oss, samt även höra vår säljares version.

Vi jobbar ständigt på att hålla en så hög nivå som möjligt på våra account managers. Vi är därför
tacksamma om det kommer fram att vi gjort några felaktigheter, detta så att vi kan fortsätta
att utvecklas samt förbättras!
webdoc är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat