Ämne: Webhotell
Visa ett inlägg
Oläst 2004-09-12, 21:56 #6
tomas70 tomas70 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 254
tomas70 tomas70 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 254
Vill återkomma till detta och lägga till följande

Även vi har höga krav på tillgänglighet tro inget annat.
Och skulle det nu hända något som sagt mitt i natten inkl helg (värsta situationen)
så skulle felsökning och reparation påbörjas inom max 1 timme vilket är smått häpnadsväckande.
Men det är kvalitet och seriösitet skulle jag vilja påstå.

Att finnas för sina kunder är väl vad det går ut på som företagere men ack det finns en uppsjö
av företagare om verkligen inte lever upp till något vad service och support vill säga.

Även min / vår sajt på Gate9 bara växer i databasstorlek och inte heller där har vi några
som helst problem.

Gate9 satsar verkligen på utveckling och tillgänglighet både vad det gäller hårdvara och
på utveckling av funktioner samt support.

Nu låter jag som värsta säljaren av Gate9´s tjänster och det beklagar jag om det uppfattas
så.
Men vill klargöra att Gate9 har alldeles fär mycket nöjda kunder så huvudinlägget verkar
inte riktigt befogat.
tomas70 är inte uppkopplad