Citat:
Originally posted by Jon Adolfsson@Sep 9 2004, 18:52
Min syrra har några kompisar som var på audition. Deltagare fick höra att "du och du ska grina, du ska sjunga så falskt du bara kan, ni två där bak ska hoppa och bete er som idioter" osv.
|
det stämmer inte. klart att ingen är så dum att dom verkligen skämmer ut sig med mening på TV. nä du, din syrras två kompisar har ljugit.
Fame factory å alla andra likadana program har också en massa dåliga sångare som söker, men de programmen har bara valt att inte visa dom.
Sen så gör inte TV4 eller Juryn något fel alls. Det är fan inte deras fel att folk är så dumma och tror att dom kommer bli popidoler när dom sjunger så falskt så att det gör ont att lyssna på dom. Juryn är faktist på ett sett snälla mot de dåliga sångarna eftersom dom säger sanningen, tänk om dom bara sagt en massa lull-lull och massa fina kommentarer och sen "men du är nog inte det vi söker". Då fortsätter dom och söker sig runt.
Sen angående det här med att juryn har sina kommentarer, så är det inte hela tiden. Dom är snälla till en massa och säger "nej tack" osv. men på TV4 så visas ju självklart de allra värsta. Varför? För att det är TV!
sorry om jag skrivit lite konstigt, men ni fattar nog min poäng.