Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-22, 18:47 #4
RickardPs avatar
RickardP RickardP är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 515
RickardP RickardP är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
RickardPs avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 515
Jag har ju inte haft Touch från HTC men jag hade S710 (windows mobile med qwerty tangentbord) och jag var nöjd från början men min största tanke var att kunna programmera program till den då jag är VB.NET utvecklare men det visade sig vara svårare än jag trodde och sedan gav jag mig inte in mer i det men jag använda telefonen och surfade lite på den och smsade osv.. men den blev bara slöare och slöare, tänk dig dator med windows ;-)

En kompis som köpte S710 samtidigt som mig byte till iPhone efter att ha haft massa strul med sin S710 och när jag fick testa hans iPhone var jag såld!!

Jag har testat sony ericsson tousch skärmar förut och inte gillat dem men iPhone touch skärm är så grymt skön, all fakta om den mm.. och bara att inte köra windows mobile är ju ett stort plus enligt mig efter att testat det ca 1 år ;-)

Varför jag då inte skaffat iPhone tidigare har varit pga 3G då jag tyckte det var ett krav jag hade efter att kört S710 som endast har EDGE och GPRS och jag inte har telia så blev GPRS.

Vänta och se är mitt tips, själv då min S710 strulade skaffade jag en SE W890i i väntan på iPhone 3G ;-) som är okej om man vill ha en sony ericsson och mer vanlig telefon men utan touch.
RickardP är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat