haha...det där går väl under kategorin "värdelöst" vetande
Alltså, okej, inte kriminell, men jag tycker att "branschen" gräver sin egen grav, jag kan med min domän kontkata 1000 berörda parter och efterlysa ett intresse för det jag vill göra, men jag kan inte direkt kontakta dom som helt uppenbart, garanterat, är intresserade av den, för då kan det räknas som ond tro, trots att jag är ganska övertygad om att dom och jag till 90% skulle vara överens om vad den bör vara.
Som den cyniker jag är anser jag att när det gäller min domän så är slaget förlorat samtidigt som ett ev. ATF ansökan inkommer (även om jag nog rent sakligt faktiskt skulle ha ganska bra chanser) men samtidigt som "all reklam är bra reklam" så försöker jag faktiskt få igång en seriös sida och det anser jag svårt om domänen har ett ATF bakom sig, jag vill väldigt gärna göra det ihop med "kommunen"...
Nu har den ju varit registrerad sen lång tid, men...
Utpressning och hot hör så klart inte hemma i seriösa sammanhang, men utöver det så tycker jag nog inte det finns några "fulregistreringar", vad är tanken bakom nästan alla registreringar ? att man har en idé om att utveckla en fungerande sida, som fyller ett behov hos besökaren...och det är ju just kanske en chans för människor som normalt inte skulle hamna i den positionen, att man då ska manövrera ut människor med idéer genom ATF och andra metoder, det känns väldigt "guldrusch" á la 1800tal.
Det enda som jag ser som fulregistreringar i så fall är ju där man "undanhåller" domänen...och...jag vet en som registrerar telefonnummer-domäner, det får väl anses vara lite av fulregistrering....