Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-22, 13:05 #27
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ju mer jag tänker på det, det är ju egentligen ett helt sjukt system som gäller för .se domäner (eller för domäner överhuvudtaget, jag vet inte) där man tillåter vem som helst att registrera en domän, och sen i efterhand stämplar en som....kriminell...för att man försöker utveckla något utifrån den "investering" man gjort (jaq tycker, som jag sagt tidigare, att hela begreppet med "ond-tro" syftar till att man skulle ha annat än ärligt uppsåt)
Oavsett om det gäller företag eller en kommun, hade det varit nånting annat än en domän det gällde, så hade situationen varit helt annorlunda, om jag kontaktade Trollhättans kommun och sa att jag hade den enda existerande SAABen av en viss modell, och frågade om dom ville köpa den, och/eller ville ha hjälp att rusta upp den, skulle dom bli skitglada, om jag ringer och säger att jag har trollhättan.se, så...

Eftersom jag faktiskt sitter på en domän av dylik karaktär så kan jag ju känna också att den enda som det INTE gagnar är ju invånarna i kommunen...vad gör man...
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat