Ämne: SPAM
Visa ett inlägg
Oläst 2004-09-11, 16:21 #10
digiArt digiArt är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2004
digiArt digiArt är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Originally posted by Davve@Sep 11 2004, 15:34
Ett annat sätt är som vi gör med de som mailar ändå, vi tar en kopia på varje skickat svar, innehåller det annat än svar på annonsen så svarar vi på det mailet och vill ha en förklaring inom 24 timmar, kommer inte personen ifråga med en vettig förklaring och ursäkt inom den angivna tiden så skickar vi det vidare till konsumentverket. Detta har skrämt många...
Inte så dumt kanske att visa upp IP, men det avskräcker inte de som vill svara seriöst?

En annan sak med att svara på mailet, hur vet man att de angivit korrekt mailadress? I detta fallet har de hittat på adresser, jag ser att det är samma person på deras ip-nummer.

Jag tar kopia på varje mail sedan det uppdagades att folk gör reklam, jag var lite godtrogen de första åren sidan fanns
Citat:
Sök igenom alla medelanden som skickas och stoppa de som innehåller "förbjudna ord"
Har funderat på det med, det är bara så himla fantastiskt att folk inte kan hålla sig till det lagar och regler som finns uppsatta. Som det är nu blockar jag vissa avsändaradresser.
digiArt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat