Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-21, 23:59 #23
buran buran är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
buran buran är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
Citat:
Originally posted by Tomas Eklund@Jun 21 2008, 16:45
Jag har ett antal kunder som har sina webbplatser hos Loopia (tyvärr).

En av dessa kunder rapporterade för en dryg månad sedan att besökarna klagade över att de blev utloggade och möttes av felmeddelanden av typen "Service Unavailable". På grund av detta har jag under de senaste 31 dagarna haft en loggningsfunktion i Application_OnStart och har kunnat konstatera att applikationen startar om (kraschar) i snitt 31 gånger per dag, med toppar på 62 gånger per dygn, alltså totalt över 950 gånger under den senaste månaden.

Jag brevväxlar just nu med supporten (hittills 11 brev utspridda över en månad) angående detta och hittills har detta inte gett någonting. Jag lägger ner kanske 30 minuter till en timme på varje brev, samlar data, presenterar dessa på ett överskådligt sätt, ger tips på länkar från Microsoft Technet o.s.v. Men svaren man får är ihopkrafsade på max 2 minuter och är totalt intetsägande. Det är i stil med: "Vi ska titta på det och hör av oss om vi hittar nåt..." men aldrig händer det att de faktiskt hör av sig.

Supportnivån är oerhört låg och de verkar inte ha fungerande rutiner för att eskalera kritiska ärenden till rätt nivå (driftteknikerna). Jag är grymt besviken på Loopia.
Exakt samma problem som mig.
För min del fungerar det tillfredställande nu sen morgonen den 17:e då dom patchade samtliga servrar för att åtgärda just detta.
Har du kollat efter detta??
Ligger på s83

B)
buran är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat